ABD Başkanı Donald Trump ile İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu arasındaki telefon görüşmesi, Lübnan’daki gerilimin artması nedeniyle Trump’ın sert eleştirileriyle gündeme geldi. İki ABD’li kaynağa dayandırılan bir Axios haberi, Trump’ın Netanyahu’ya karşı sert bir ton kullandığını ve İran’la yürütülen müzakerelerin zayıflamasına karşı duyduğu rahatsızlığı doğrudan dile getirdiğini aktarıyor. Trump’ın, Netanyahu’ya “Eğer ben olmasaydım şu an hapiste olurdun” şeklinde bir ifade kullandığı kaydedildi; ayrıca, Netanyahu’nun yolsuzluk soruşturmalarıyla ilgili meselelerden de söz ediliyor ve Trump’ın “Seni ben kurtarıyorum. Şu an herkes senden nefret ediyor, İsrail’den nefret ediyor.” şeklinde sözler söylediği öne sürülüyor.





































































































